Regulamin sklepu
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy Allaldies.pl, działający pod adresem www.alladies.pl, prowadzony jest przez: Alladies Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pamiątkowa 2, 61-512 Poznań.
2. Zamawiane za pośrednictwem sklepu alladies.pl towary są wysyłane w terminie wskazanym na stronie oferty.
3. Umowę Sprzedaży może zawrzeć jedynie (I) osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, (II) osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych (tj. osoba fizyczna, która ukończyła 13 rok życia i nie jest ubezwłasnowolniona całkowicie lub osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i jest ubezwłasnowolniona częściowo) z tym, że do ważności Umowy potrzebna jest zgoda przedstawiciela ustawowego tej osoby.
4. Miejscem realizacji dostaw Towarów nabywanych za pośrednictwem Sklepu www.alladies.pl, jest cały świat, o ile nie umówiono się inaczej.
5. Zasadniczo językiem, w którym zawierane są Umowy Sprzedaży, jest język polski.
6. Podana cena obejmuje cenę towaru, koszty logistyki, VAT oraz prowizje.
II. OFERTA
1. Informacje dotyczące głównych cech Towaru, a także jego ceny, zamieszczane są na stronie internetowej Sklepu Allaldies.pl, przy opisie danego Towaru.
2. Cena podana przy Towarze w chwili złożenia przez Klienta zamówienia jest wiążąca dla Stron. Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Alladies.pl podawane są w złotych polskich.
3. Nie jest możliwy odbiór osobisty zakupionego Towaru.
III. ZASADY PŁATNOŚCI ZA TOWAR
1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony Towar:
a. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy;
b. płatność poprzez serwis szybkich płatności online.
2. W przypadku wyboru płatności przelewem, do jego realizacji należy użyć następujących danych:
Nazwa odbiorcy: Alladies Sp. z o.o., Nr konta: PL96109025900000000148083707. W tytule przelewu prosimy wpisać: imię i nazwisko lub nazwę oraz nr zamówienia.
3. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy a także szybkich płatności online, należność za Towar pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony Towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności; maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Do chwili uiszczenia przez Klienta pełnej należności za zamówiony Towar pozostaje on własnością dostawcy.
IV. ZAWARCIE UMOWY
1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową Sklepu www,alladies.pl po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej. W ramach procedury składania zamówienia Klient dokonuje, w szczególności:
a. wyboru zamawianych Towarów;
b. oznaczenia adresu dostawy oraz formy płatności;
c. złożenia zamówienia;
d. płatności za zamówienie
2. Podczas składania zamówienia, Klient ma możliwość sprawdzenia, korekty i potwierdzenia wszystkich danych (np. imię, nazwisko, adres, forma płatności oraz asortyment i ilość zamówionych Towarów) wprowadzonych do formularza zamówienia.
3. Złożenie zamówienia:
a. jest możliwe po wyrażeniu zgody na warunki Regulaminu oraz po potwierdzeniu zapoznania się z możliwością skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży;
b. następuje za pomocą odpowiednio oznaczonego przycisku ("Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub tożsamego);
c. oznacza otrzymanie przez Klienta oferty sprzedaży Towarów; a także
d. oznacza przyjęcie oferty sprzedaży Towarów, co jest równoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży.
4. Niezwłocznie po złożeniu przez Klienta zamówienia, na adres skrzynki pocztowej Klienta przesłana zostanie wiadomość email zawierającą treść zamówienia.
5. W celu anulowania zamówienia, Klient powinien skontaktować się e-mailem na adres sklep@alladies.pl. Sklep może wyrazić zgodę na anulowanie zamówienia w ciągu 24h od zamówienia. Jeżeli treść e-maila nie wyraża jednoznacznie woli rozwiązania Umowy Sprzedaży, Klient zostanie poproszony o przesłanie na adres sklep@alladies.pl e-maila zawierającego oświadczenie woli rozwiązania Umowy Sprzedaży. Jeżeli wola anulowania zamówienia zostanie złożona po upływie 24h od zapłaty, to Kupujący będzie zobowiązany do przyjęcia dostawy, a następnie będzie miał możliwość do odstąpienia od umowy i prawo do darmowego zwrotu otrzymanego Przedmiotu Zamówienia celem uzyskania zwrotu pieniędzy.
6. Dane przekazane przez Klienta w ramach składanego zamówienia są przechowywane i przetwarzanie przez Alladies.pl, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (do dnia 24 maja 2018 roku), ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także innymi przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej regulującymi przetwarzanie danych, w tym Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (od dnia 25 maja 2018 roku). Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak ich przetwarzanie jest niezbędne do zrealizowania zamówienia, w tym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i rozliczenia Umowy Sprzedaży. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych. Więcej informacji na temat przetwarzani danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności.
V. DOSTAWA ZAMÓWIENIA
1. Towary zakupione w Sklepie Alladies.pl wysyłane są w terminie wskazanym na stronie oferty (pod przyciskiem "do koszyka").
2. Orientacyjny czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych - licząc od dnia wysyłki.
3. Dostawa Towaru jest realizowana za pośrednictwem przewoźnika na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu lub do automatu "Inpost Paczkomaty".
4. Alladies.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
5. W razie braku dostawy w w/w terminie (czas wysyłki + czas dostawy) Kupujący jest zobowiązany poinformować Sklep o tym fakcie ze wskazaniem wybranej opcji spośród:
- ponowna realizacja dostawy zamówienia
- zwrot pieniędzy na wskazany nr rachunku bankowego
Realizacja wskazanego rozwiązania zostanie zrealizowana przez Sklep w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia.
6. Kupujący nie może żądać zwrotu pieniędzy w trakcie realizacji procesu dostawy lub wcześniej niż wskazuje na to niniejszy Regulamin.
VI. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
1. Postanowienia niniejszej sekcji VII mają zastosowanie wyłącznie do Klientów, którzy mają status konsumenta, tj. są osobami fizycznymi, dokonującymi czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową („Konsument”).
2. Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży (zawartej na odległość) bez podania przyczyny w ciągu 30 (trzydziestu) dni od dnia otrzymania Towaru przez Konsumenta lub upoważnioną osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części. Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy wysłanie e-mailem oświadczenia przed upływem 30-dniowego terminu.
3. Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli (pisząc na adres e-mail: sklep@alladies.pl) - bez podawania przyczyny. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej:
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]. Data: [data odstąpienia od umowy]. Numer rachunku: [nr konta do zwrotu pieniędzy].
4. W odpowiedzi Alladies.pl przekaże niezwłocznie instrukcję bezpłatnego zwrotu.
5. Przedmiot należy odesłać w ciągu 14 dni od otrzymania instrukcji zwrotu.
6. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi: Sprzedający.
7. Zwrot gotówki nastąpi niezwłocznie, nie później jak 14 dni od dostarczenia rzeczy do magazynu zwrotów.
8. Na podstawie: Art. 34. ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 z późn. zm.) Sklep może pomniejszyć kwotę zwrotu pieniędzy za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
9. Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży bez uzasadnienia. Po anulowaniu zamówienia przez pracownika zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany niezwłocznie na ten sam instrument płatności z którego dokonano zapłaty.
10. Jeśli odstąpienie od umowy nastąpi przed realizacją procesu dostawy, to Sklep wstrzyma się ze zwrotem pieniędzy do momentu zwrotu rzeczy, zgodnie z Art.32 §3 Ustawy o Prawach Konsumenta.
11. Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży można kierować e-mailowo na adres: sklep@alladies.pl lub dzwoniąc pod numer +48 694 694 940 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-19.00.
VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ. REKLAMACJE
1. Klient ma prawo oczekiwać, że otrzymany przez niego Towar nie ma wad fizycznych i prawnych. Obowiązkiem Klienta jest odebrać Towar. Nieuzasadniona odmowa odbioru Towaru oznacza naruszenie Umowy Sprzedaży i stanowi podstawę odpowiedzialności prawnej oraz przesłankę do obciążenia kupującego kosztami przesyłki zwrotnej.
2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji, w przypadku gdy Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wady te będą usuwane na podstawie przepisów art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego o odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.
3. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@alladies.pl
4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji z załączonym zdjęciami bezsprzecznie dokumentującym wadę lub niezgodność towaru, żądanie kupującego, oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
6. Alladies.pl rozpoznaje reklamację w porozumieniu z Dostawcą w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Brak niepodważalnego udowodnienia wady lub niezgodności towaru na zdjęciach będzie skutkował odrzuceniem reklamacji.
7 .Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce: Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych na stronie internetowej Sklepu Alladies.pl znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Wszelkie zmiany zasad sprzedaży dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Alladies.pl obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie www.alladies.pl
Polecam!
super
Szybko i sprawnie...
"Doładowanie natychmiast! Polecam!!!"
Wszystko OK POLECAM === Zlote-Numery123